lauantai 28. toukokuuta 2016

Maanantaina massan massakausi päättyy.

JA ALKAA KISADIEETTI!

No ei kyl todellakaan ala. Että ihan leuka oli. Mutta nyt kun minulla on huomionne, niin olokaa hyvä
ja lukaiskaa teksi läpi ja laittakkee ajatuksia tuonne kommenttiboksiin, niin aletaan herättelee mun blogia eloon. Eiks je?

Tänään tosiaan aamulla oli vähän jännitystä ilmassa,kun käväsin moikkaan nopiaan valmentajaa. Ja mähän oon tällähetkellä vähän vajaakuntonen kun otin sit jonkun kurkkupöpön itelleni ja puolitoista päivää oon vaan makoillut. Voitte kuvitella kuinka kiva oli mennä sitten kuntoa näyttämään. Niin.

Mites se tsekki sitten meni? Aika neutraalisti. Ois voinu mennä paremminkin, mut mun rento ote massakauteen toi toki pientä noottia, niinku kuuluukin. Ja tapaamisen jälkeen tuli kyllä annettua itelle noottia ehkä vähän rajummin ajatustasolla. Koska ruokavaliosta lipsuminen on sekä mulle paskaa ja samoin valmentajalle. Eli pieniä pettymyksentunteita jouduin käsittelemään heti tapaamisen jälkeen.
Tosin onneksi valiota olen noudattanut semmosen 80% ajasta, joten uskon että dieettikin lähtee rullaamaan hyvin. Kun nyt jos olen massalla lipsunut, niin ei ne macrot oo hirmusti heitellyt. 

Hyvä puoli tuossa rentoudessa on ainoastaan ollut se, että oon nyt kyl valmis noudattamaan ruokailuja 100% ja sen takia säännöllinen foodpreppäivä tulee takaisin. Eli sunnuntaisin kokataan seuraavan viikon ruuat valmiiksi.

Mikä myös havaittiin hyväksi tsekissä oli se, että vaikka paino on noussut tuonne 75kiloon, niin kunto ei oo mennyt  huonommaksi eikä se ole sama mitä se oli viimevuoden lopulla, kun menin Aikkua näkemään 72 kiloisena. Kunto on nyt siis viime vuotta siistimpi, vaikka painoa onkin enemmän!

Takaisin ruokailuaiheeseen.

Foodprep ei oikeestaan ole uutta. Oon mä sitä nyt tehnyt viime vuoden marraskuusta tähän päivään taas ahkerasti. Mikä tulee muuttumaan on se, että kypsätkin ruuat menee vaa'an kautta ja katson tarkkaan, että jokaisella ruualla on kypsänä sama grammamäärä, eikä se heitä esim. 10grammalla. Tämä sen takia, että se oikea energiansaanti on taattu ja energiaa riittää eikä iske nälkäkiukku. Tää vaatii sen, että ruuantekoon varaa oikeesti sitä aikaa kalenterista!

Kieltämättä vähä jännää lähtä dieetille, koska yleensä mun kroppa vetää aika nopeesti jumiin, mitta nyt kaloreita tulee syklitettynä eli 3. päivän välein on vähän enempi safkaa niin pyritään tällä pitämään aineenvaihdunta vilkkaana.

Salia on edelleen 4 viikkoon ja aeroja 3. Ajattelin myös nyt viikonloppuna ostaa pyörän niin hyötyliikuntakin nousee ja pyöräily auttaa myös aineenvaihduntaa pysymään hereillä. 

Ruokaohjeita ei ole vielä mulle tullut, eli niistä ei mitään fiiliksiä ole. Ainut kiva on se, että siellä on sitä vaihtelua kaloreissa, koska se on jotain uutta taas, mitä en oo aiemmin kokeillut.

Jännä nähdä miten muijan käy! Mut oon niin valmis. Mun fitness-minä on heräillyt aika mukavasti henkiin pitkästä aikaa.Toivottavasti en nyt silti ihan fitnesskuplaan palaa. ;)

Vielä ehtii kesäkuntoon vai miten se meni? Ainiin värjäsin taas tumman kesäks. Rakastan mun
hevilettiä. <3

Pusuja!

-massamustonen

2 kommenttia:

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)